24-02-2020
Q-label voor onberispelijke service en kwaliteit
Het Q-label staat borg voor een kwalitatieve dienstverlening en een gastvrije service.
Om het unieke Q-label te behalen, dienen ondernemers aan een aantal criteria te voldoen: - Het doorlopen van een kwaliteitstraject, dat bestaat uit opleiding, begeleiding en bezoeken aan Best Practices.
- Via een kwaliteitsdossier aantonen hoe ze de verworven kennis in hun zaak gebruiken.
- Een positief verslag krijgen van onze mystery visitor. Onze mystery visitor checkt onder meer de vriendelijkheid, de gastvrijheid en de netheid van de deelnemende zaken.
- De jury beslist op basis van het kwaliteitsdossier, het verslag van de mystery visitor en een gesprek met de ondernemer om het label al dan niet toe te kennen.
Klik hier om naar de website te gaan van het Q-label
|
01-11-2020
Het nieuwe ministerieel besluit maakt duidelijk dat campings inderdaad dicht moeten maar met uitzondering van de vakantieverblijven die door hun eigenaars gebruikt worden als tweede verblijf.
Lees verder
04-06-2020
vanaf 8 juni terug toeristisch verhuur!Lees verder
|